• Petra Buráková
  • Ostatní

Jak si vybrat promo stolek

Popularita veletržních akcí, ochutnávek a prezentačních výstav je pořád na vrcholu. K úspěšné prezentaci vaší firmy poslouží nejlépe vhodně zvolený promo stolek. Můžete se setkat taky s označením prezentační pult nebo reklamní stolek. Promo stolek je stěžejním středobodem celého stánku. Zrak potencionálního zákazníka či partnera nejdříve spočine právě na něm. A je všeobecně známo, že první dojem není dobré podceňovat. Proto je důležité věnovat výběru prezentačního pultu větší pozornost. Které parametry jsou tedy při výběru promo stolků ty nejdůležitější?

Snadný přenos a stabilita je základ

Při výběru hrají zásadní roli tyto aspekty - snadná přenositelnost, lehkost a skladnost. Pokud prezentační systém splňuje všechny tři parametry, tak máte skoro vyhráno. Promo stolek je business parťákem na cestách a je důležité ho dostat z bodu A do bodu B bez větších potíží. Z toho důvodu se reklamní stolky převáží v přepravních tubusech či přenosných taškách na rameno, které snadno umístíte do osobního auta. K mobilitě jde ruku v ruce taky nízká hmotnost promo stolku. Na prezentačních akcích je k dispozici na jeho sestavení jen omezený počet lidí. Navíc organizaci podobných akcí mají často na starosti samotné ženy, které by mohly mít s těžšími břemeny potíže. Dnes se již naštěstí dostanete k prezentačním stolkům, které dokáže sestavit jen jedna osoba během jedné minuty. K pevné stabilitě promo stolkům pomaháji například skryté suché zipy a hliníková konstrukce. Usnadňují mnohonásobně instalaci a drží díky nim perfektně taky slibovaný tvar promo stolku.

Výběr podle rozměrů a tvaru promo stolku

Běžná výška promo stolků se pohybuje od 90 cm nahoru. Výška by měla být optimální pro standardně stojící postavu. Promo stolky jsou místem, kde prezentujete vybraný produkt a jednáte hlavně ve stoje přímo s potencionálními a stávajícími klienty. Tvary promo stolků jsou různé, nejčastěji se ale setkáte s kulatým, obdélníkovým nebo oválným stolkem. Vlastní představy lze vyřešit zakázkovou výrobou promo stolků. Podle rozměrů si můžete zvolit mezi malými, středními a velkými promo stolky.

Malé promo stolky

Hodí se na menší akce k prezentaci drobnějších výrobků. Například kosmetiky nebo potravin. Ideální řešení pro jednoho až dva lidi. Unesou menší závaží a s úložným prostorem na tom nejsou o moc lépe.

Střední promo stolky

Nikoho neurazí, ale ani zvlášť nezaujmou. Jsou zlatou střední cestou v prezentaci společnosti na menších událostech. Unesou o něco větší zátěž než úplně malé stolky.

Velké promo stolky

Jsou využívány na větší promo akce, kde firma chce udělat dobrý dojem. Můžete si vyhrát nejen s rozměrem, ale i designem či materiálem reklamního pultu. Mají dostatečně velké úložné prostory na letáky a drobné dárky s občerstvením.

Na typu akce záleží

Promo stolky pomohou zviditelnit vaši firmu. Neměl by se tedy podcenit ani grafický vizuál reklamního stolku. Ten by měl být v souladu s corporate identity vaší společnosti a přizpůsoben typu prezentační akce. Pro speciální příležitosti si můžete vyhrát taky s materiálem reklamního pultu.

Tags: promo stolek

Chcete zde publikovat článek, nebo získat zpětný odkaz?

Kontaktujte nás e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.